yahoo
همه چیز از همه جای جهان
 
گرانترین خانه در انگلیس 151 میلیارد تومان ناقابل برای خانه ای زیبا! + عکس

گرانترین خانه در انگلیس 151 میلیارد تومان ناقابل برای خانه ای زیبا! + عکس

بعد از رکورد شکنی در فروش گرانترین آپارتمان و پنت هاوس جهان در کنار هاید پارک لندن به قیمت 222 میلیون دلار، اینک گرانترین خانه در انگلیس به قیمت پایه 75 میلیون پوند بفروش می رسد.

 

آپدان کورت، نام ملکی است که این خانه بسیار زیبا در آنجا قرار دارد و در منطقه ساری (جنوب لندن) واقع شده است. شش سالی است که به قیمت 143 میلیون دلار (178 میلیون تومان با دلار 1250 تومان) برای فروش در نظر گرفته شده بود اما اخیرا با کاهش قیمت مجددا برای فروش عرضه شده است.
 
آپدان کورت، ملکی 58 جریبه در دهکده ویندلشام بنا شده و مساحت آن به اندازه همپتون کورت و باکینگهام پالاس است. از مرکز لندن 28 مایل فاصله داشته و تا فرودگاه هیثروی لندن نیز با اتومبیل 20 دقیقه فاصله دارد.

امکانات و وسایل داخل عمارت همگی از نوع قرن بیست و یکمی و بسیار مدرن و پیشرفته به شمار می آید. یکصد و سه اتاق داشته و 50 هزار متر مربع بنای مفید داخل ساختمان اصلی دارد. 5 استخر، زمین اسکوآش، بولینگ، زمین مخصوص تنیس، سالن سینمای 50 نفره و یک اتاق مخصوص وحشت دارد.

22 سوئیت همراه با دستشویی و حمام در خود جای داده است. 4 ساختمان کنار هم ترکیب اصلی عمارت را تشکیل داده است.ساختمان اصلی، ساختمان مهمانان،لژ ورودی و اداره مدیریت ساختمان از جمله بناهای اصلی هستند که در این عمارت زیبا جا گرفته است.

گاراژ زیرزمینی برای پارک 8 لیموزین و یک باند هلیکوپتر نیز در آن وجود دارد.

 




نظرات شما عزیزان:

رکسانا
ساعت13:26---4 تير 1390
جالبه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 
 
Copyright © yahoo 2011